Оплата. Замовлення. Доставка.

Оплата. Замовлення. Доставка.

Шановні клієнти.

Замовлення, оброблені з 9:00 до 11:00 в робочі дні, відправляються в цей же день.

Робочі дні : ПН-ЧТ, СБ. Вихідні : ПТ, НД.

Замовлення відправляються Новою Поштою. Доставка 1-3 дня з моменту відправки.

Після відправлення замволення Ви отримаєте СМС із номером ТТН.

Замовлення відправляємо лише по передплаті:

- до 500 грн.: мінімум 30% передплата;

- від 500 грн.: мінімум 150 грн. передплата.

Вартість доставки та комісію за накладений платіж сплачує отримувач.

За послуги доставки для замовлень від 5000 грн. сплачуємо ми (при доставці на відділення НП, комісію за накладений платіж сплачує отримувач).

Увага.

З 08.12.2019 при оформленні товарно-транспортної накладної оголошена вартість доставки дорівнює повній вартості відправленого товару. При отриманні посилок уважно звертайте увагу на цілісність упаковки. У разі якщо упаковка має не належний вигляд, фіксуйте факт та звертайтесь до представників ТОВ Нова пошта з претензіями щодо нецілісності упаковки. Пам’ятайте! Огляд цілісності упаковки варто проводити у момент видачі до Вашого підпису про отримання.

 

     Способи оплати:

  1. Банківський переказ –оплата вартості на карту Приватбанк;
  2. Оплата через мобільний додаток LiqPay – швидкі і безпечні платежі
  3. Грошовий переказ “Нова пошта”

При замовленнІ на суму бІльше 5000 грн, доставка БЕЗКОШТОВНА (склад-склад)

Доставка товару відбувається силами перевізника за рахунок Покупця за адресою, вказаною Покупцем у замовленні на товар (договір оферти)

  • Продукція, вартість якої не перевищує 500 грн. відправляється за наявності 100% оплати або передплати не менше 30% від загальної вартості замовлень;
  • Усі відправки замовлень здійснюється лише після часткової (150 грн від загальної вартості замовлення, оплата «Нова пошта») або повної передоплати.

 

Обробка замовлень

Обробка замовлень здійснюється з 09:00 до 11:00. Замовлення які зроблені після 11:00 обробляються та відправляються наступного дня. Відправка замовлень здійснюється в терміни від одного до трьох робочих днів з моменту оформлення замовлення.

Після передачі перевізникові, для відправлення оформленого замовлення, Вам буде надіслано СМС на телефон або Вайбер з номером ЄН.

Робочі дні -  понеділок - четвер, субота -  08:30-15:30, вихідні: п'ятниця та неділя.

Зверніть увагу – відтінки зображення продукції на ваших пристроях можуть відрізнятися від реального кольору одягу. Характеристики та комплектація продукції, представленої на сайті, можуть змінюватися в міру надходження нових партій, без повідомлення споживачам.

 

Доставка

Доставка здійснюється за рахунок покупця.

Вартість та термін доставки можна розрахувати самостійно на сайті: novaposhta.ua

Час доставки – від одного до п'яти робочих днів (залежить від перевізника та його режиму

роботи). Вартість доставки формується компанією перевізником. Послуги перевізника сплачує

клієнт на момент отримання продукції.

Звернути увагу! З метою більш коректного та швидкого оформлення Вашого замовлення

телефонуйте в робочий час за номерами:

+38 (063)135 15 40, +38 (068)310 20 77.

Щодо відгуків та пропозицій телефонувати за номером: +38 (097) 0015108

 

ПОВЕРНЕННЯ ТА ОБМІН

Згідно Закону України «Про захист прав споживачів» покупці нашого магазину мають право обміняти або повернути товар протягом 14 днів після покупки.

Повернення чи обмін товару відбувається за рахунок Покупця або його силами або силами третіх осіб, які надають послуги перевезення товару (перевізником).

Якщо отриманий товар, з будь-яких причин, Вам не підходить, ми можемо обміняти його на аналогічний товар іншого кольору або розміру (якщо такий буде в наявності на момент запиту) або ж обміняти на іншу продукцію нашого виробництва, рівну за сумою або суму що перевищує вартість придбаного Вами виробу.

 

Щоб скористатися цією можливістю, будь-ласка, переконайтеся,  що:

·         товар, не був у споживанні та не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, не піддавався змінам і т. д.;

·         товар повністю  укомплектований та не пошкоджена цілісність упаковки;

·         збережені всі ярлики та маркування.

 

Зверніть увагу! Одяг, який не підлягає обміну та поверненню, відповідно до ЗУ “Про захист прав споживачів”:

рукавички;

натільна білизна: термобілизна;

шкарпетки;

головні убори;

товари які були у вживанні.

 

Процедура обміну здійснюється за таких умов:

- отримувач повертає продукцію в належному стані;

- склад отримує продукцію яка перевіряється на відповідність за вище вказаних умов;

- продукція стає на баланс складу;

- після чого здійснюється обмін.